Неврологія

Неврологія – напрям медицини, який здійснює діагностику, лікування та профілактику різних захворювань центральної та периферичної нервової системи.

Слід розуміти, що далеко не всі неврологічні проблеми можуть бути вродженими. Дуже великим є вплив на стан центральної нервової системи зовнішніх факторів: рівень стресу, відсутність режиму, високий темп життя, деякі види професійної діяльності, шкідливі звички, гіподинамія тощо.
Якщо вам потрібен лікар невролог в Житомирі - звертайтесь у клініку ALFA!

Найбільш поширені захворювання нервової системи:

патології, що стосуються судин головного мозку.

Це може бути інсульт, енцефалопатія, судинні аномалії тощо

захворювання, що розвинулися внаслідок черепно-мозкових травм

дегенеративні захворювання хребта

порушення в роботі периферійної нервової системи

неврит, невралгія, люмбалгія

вікові зміни у нервовій системі

хвороба Паркінсона, Альцгеймера

інфекційні захворювання ЦНС

менінгіт, поліомієліт, енцефаліт тощо

Консультація невролога може також знадобитися при вроджених та генетичних патологіях нервової системи.

З якими симптомами слід звернутись до невролога:

Запаморочення, непритомність, порушення координації тіла.

Порушення мови, у тому числі проблеми мовленнєвого розвитку у дітей.

Стан незрозумілої тривоги, страхів, депресії; порушення сну

Артеріальна гіпертензія

Регулярний головний біль, мігрені

Тремор кінцівок

Біль у хребті. Травми голови, хребта

Патології центральної нервової системи мають величезний вплив на якість життя. Дуже часто вони простежуються ще в дитинстві, і є результатом неуважності батьків до розвитку дитини. Тому не зволікайте з візитом до невролога, більшість порушень піддається ефективному лікуванню, якщо Ви прийдете вчасно.

Image placeholder

Записатися на послугу

Супутні послуги

Остеопатія

Фізіотерапія

Неврологія

Лікувальний масаж

Вертебрологія

Кінезіотейпінг

Кінезіологія

Сімейна медицина

Невролог в Житомирі у клініці ALFA

Неврологія - це одна з найбільш сучасних і затребуваних помічних професій. Лікар-невролог спеціалізується на діагностиці, лікуванні та дослідженні розладів нервової системи, а сама галузь займається вивченням роботи мозку, спинного мозку, нервів та їхніх функцій. Швидкий та насичений ритм життя, шкідливі звички, відсутність стабільності та впевненості в завтрашньому дні додають стресу і тривожності сучасній людині. Тому в нашому місті невролог в Житомирі стає все більш затребуваним спеціалістом.

Кому потрібен лікар невролог в Житомирі?

Спеціалізація цієї галузі достатньо широка. Вона може охоплювати як прості запити, пов’язані з віковими змінами або регулярними стресами, так і більш гострі та невідкладні. Розглянемо детальніше: Люди з неврологічними захворюваннями: наприклад, такі хвороби як біль у спині, головний біль, біль у руках або ногах, параліч, біль у м'язах, епілепсія тощо потребують діагностики та лікування. У таких випадках найбільш необхідна консультація невролога. Особи із симптомами невідомого походження: якщо є незрозумілі симптоми, такі як погіршення пам'яті, порушення координації, втрата чутливості або проблеми з мовленням - це також може бути сигналом для того, щоб оглянув невролог в Житомирі. Люди з генетичною схильністю до неврологічних захворювань: якщо близькі родичі в сім’ї мали схильність до неврологічних захворювань, тоді варто звертатися до невролога для скринінгу та рекомендацій з планової профілактики.

• Більше

Коли варто звертатися до лікаря невролога?
    Може виникнути помилкова думка, що візит до лікаря необхідний лише в гострих і невідкладних випадках. Однак існують ситуації, коли бажано запанувати таку зустріч. Серед подібних випадків ми виділяємо наступні ситуації: Постійні або загострені симптоми. Якщо ви відчуваєте тривалі або загострені симптоми, такі як головний біль, слабкість, труднощі з координацією, дезорієнтація тощо, не зволікайте і зверніться до невролога. Симптоми, що погіршуються з часом. Якщо ваші симптоми погіршуються з часом або стають ще більш інтенсивними, це може бути ознакою неврологічної проблеми. Зміни у свідомості або поведінці. Якщо ви спостерігаєте зміни у свідомості або поведінці, це також привід для того, щоб звернутися за медичною допомогою в клініку Житомира.
    Запити, які вирішує невролог
    Для того, щоб вирішити конкретну проблему, невролог може використовувати різні методи роботи. Серед таких може бути діагностика, лікування неврологічних захворювань нервової системи, таких як паркінсонізм, мігрень, епілепсія, альцгеймерова хвороба тощо. Крім того, лікар може проводити різні маніпуляції та лікування больових синдромів: виясняти походження різних видів болю, включаючи головний біль, біль у спині, невралгію та інші. Також лікар може займатися лікуванням рухових розладів, таких як параліч, тремор, склероз та інші стани.
    Неврологія в Житомирі: як вибрати?
    Перш за все, зверніть увагу, яка кваліфікація у лікаря, який у нього досвід роботи, методи, за якими він працює. Також дуже корисними при виборі спеціаліста можуть бути відгуки пацієнтів. До слова, враження клієнтів клініки остеопатії ALFA можна почитати у розділі “Відгуки”. У нас ви можете отримати професійну консультацію і допомогу у вирішенні вашого запиту. Записатися на зустріч із лікарем можна за допомогою форми на сайті або через дзвінок, телефон: (063) 460 06 06. Якщо ви маєте запитання або відчуваєте труднощі з вибором невролога в Житомирі, будь ласка, зв'яжіться з нами і ми допоможемо вам.