Про клініку

Головною метою створення клініки остеопатії Alfa Clinica було дотримання головного постулату медицини, який був запроваджений ще Гіпократом: "Треба лікувати пацієнта, а не хворобу!". Адже діагноз - це вже наслідки і, як правило, дуже віддалені. Діагнозу передують, синдроми, синдрому - симптоми, а симптому - функціональні зміни (або соматичні дисфункції). В переважній більшості ці зміни і є першопричинами порушення здоров'я, які могли з'явитися в організмі за кілька років до появи симптомів.

Кілька прикладів:

Якщо пацієнт отримав травму гомілки або відбулося розтягнення зв'язок стопи, то через певний час у нього можуть з'явитися болі в шиї. Це відбувається через м'язеві ланцюги, які з'єднують нижні кінцівки з хребтом.

Іншим прикладом може бути перенесений гепатит, який часто викликає лівобічний сколіоз (за ознаками класичної медицини, але правобічний з точки зору біомеханіки хребта, тому що хребці виконують правобічний поворот і боковий нахил вправо). Це виникає через запальні процеси в сполучній тканині печінки, яка тісно зв'язана з сполучної тканиною діафрагми і хребта.on

Поява виразкової хвороби шлунку чи дванадцятипалої кишки може бути зі стресовими життєвими ситуаціями, а проявами виразки можуть бути лише болі в ділянці грудного відділу чи попереку.

Ми намагаємося підійти системно і цілісно до лікування наших пацієнтів, враховуючи усі можливі взаємозв'язки в організмі як анатомо-фізіологічні, біохімічні, так і психологічні, психосоматичні.Крім того ми намагаємося враховувати ще один постулат медицини сформований М.І. Пироговим: "Майбутнє медицини - медицина профілактична". Тому ми намагаємося дати рекомендації та вжити профілактичних заходів для покращення здоров'я, щоб не допустити розвитку хвороби.

Питання-Відповіді

• Скільки сеансів потрібно?

Лікувальний процес - дуже і дуже індивідуальна річ. Комусь, хто хворіє багато років потрібно 10-15-20 сеансів, а комусь з гострим больовим синдромом достатньо і 1-2 сеансів. Середній курс складає 4-6 сеансів. Але комбінуючи остеопатію разом з іншими сучасними методами реабілітації, ми намагаємося якомога швидше повернути пацієнта до звичного ритму життя, навіть у складних випадках.

• Коли показати дитину після пологів?

Відповідь проста - чим раніше тим краще. У віці ≈ до 3 місяців ще не закриті тім'ячка, а відстань між кістками черепа може досягати до 03-05 см, тому корекція є найефективнішою. Частота та тривалість лікування лікування дуже індивідуальні і залежать від перебігу вагітності та пологів. Наприклад, якщо у вашої дитини є невелика асиметрія черепа, яку лікували до досягнення нею трьох місяців, слід запланувати від трьох до п'яти сеансів з інтервалом у 1-2 тижні для перших трьох сеансів, і з інтервалом у 3 тижні або місяць для наступних двох.

• Як часто показувати дитину на прийом?

Після попереднього лікування слід знову показати дитині остеопату у віці 1 року, потім 2 роки, потім 3 роки, потім 6 років. Крім того показами для повторних візитів є отримані травми голови чи тіла, важко перенесені інфекціїні захворювання інтенсифікація росту дитини, тощо.

• Яка форма одягу на сеансі?

Найбільш вірогідно те, що на перших сеансах лікар буде оглядати і тестувати Вас повністю ("від маківки до п'яток"), тому пацієнт перебуває на сеансі у спідній білизні, щоб не пропустити найдрібніші деталі, на які інші, як правило, не звертають увагу.

• Чи буде мені боляче?

Остеопатія дуже різниться техніками і іноді навіть досить легкі дотики терапевта можуть викликати неприємні, іноді болючі відчуття можуть виникнути навіть віддалено від місця дотику. В одному Ви можете бути впевнені, що вірогідність нанесення травми тілу нульова. На прийомі не використовуються молотки, кувалди чи інші будівельні інструменти для лікування, а про можливу появу больових відчуттів спеціаліст Вас обов'язково попередить:)

• Чи бувають загострення після сеансу?

Так, бувають. Ми називаємо це адаптивним синдромом, особливо у хронічних, довгохворіючих пацієнтів. Якщо у пацієнта тривалий час був м'язевий спазм чи блок у суглобах, то після маніпуляцій з ними, за рахунок покращення кровотоку може в кров вивільнятися молочна кислота і запальні гормони, які тривало знаходилися у тканинах, для підтримки притоку крові. Це може викликати, так звані, відчуття "крепатури" в різних ділянках тіла, навіть в тих, з якими остеопат не працював. В більшості випадків, процес триває від 3 до 5 днів, рідко більше. Лікар надасть всі необхідні рекомендації щодо зниження цих ефектів загострення після сеансу.

• Чи можна проводити сеанс під час "місячних"?

Оваріально-менструальний цикл є звичайним фізіологічним процесом, а отже не може бути протипоказом до лікування. Однак, відносними протипоказами можуть бути виражений больовий синдром та об'ємні втрати крові під час менструації. Але після їх закінчення це навпаки є показом для звернення до остеопата, бо такі симптоми можуть з'являтися при дисфункції крижа, куприка, тазу та ін. функціональних порушеннях в організмі. За 3-4 сеанси є реальні шанси значно покращити такі проблеми, або ж навіть позбутися їх.

Реєстраційне досьє МОЗ УКРАЇНИ від 13.09.2018 № 1309/17-М

Результати лікування