Масаж нижніх та верхніх кінцівок

За допомогою такого масажу можна відновити нормальне функціонування м'язової системи, суглобів і зв'язок. Ця методика використовується для реабілітації пацієнтів після перенесених травм і патологій з обмеженням рухової активності верхніх та нижнвх кінцівок. Масаж рук та ніг адаптує тканини до збільшення навантаження (наприклад, після перелому).
Масаж при деяких патологіях запального характеру (наприклад, міозит) дозволить зробити процес одужання більш швидким.
Також треба відзначити, що масаж кінцівок сприяє покращенню обмінних процесів в тканинах, за рахунок покращення циркуляції рідин ( міжклітинної рідини, крові, ліифи), що в свою чергу прискорює відновлювальні процеси.

Показання для масажуверхніх кінцівок

мляві і напружені паралічі

перенесені переломи або вивихи

контрактура суглобів рук

запальні процеси в області нервових сплетінь

атрофія м'язової системи

тунельний синдром

травми зв'язок

періартрит

травми м'язової системи

остеохондропатія

Показання для масажу нижніх кінцівок

неврити

плоскостопість

паралічі

захворювання судин

парези

захворювання суглобів

захворювання серцево-судинної системи (набряки)

захворювання периферичних нервів

Також масаж рук та ніг добре зарекомендував себе в косметології - це антицелюлітний масаж.
Техніка антицелюлітного масажу включає стимуляцію жирових клітин та їх більш рівномірний і природний розподіл по тілу.

Image placeholder

Записатися на послугу

Супутні послуги

Остеопатія

Фізіотерапія

Неврологія

Лікувальний масаж

Вертебрологія

Кінезіотейпінг

Кінезіологія

Сімейна медицина

Масаж рук та ніг в Житомирі у клініці ALFA

Кінцівки людини забезпечують до 90% її життєдіяльності. Зокрема, основну кількість діяльності ми виконуємо своїми руками. Різні фізичні навантаження на ноги або регулярна монотонна робота руками можуть негативно впливати на суглобовий апарат. При появі ниючого або колючого болю, підвищеного хрускоту в суглобах, больових відчуттях при русі варто звернутися за допомогою до спеціаліста. При таких станах ефективно допомагає лікувальний масаж рук та ніг.

Коли показаний масаж для ніг та рук?

Лікувальний масаж рук та ніг – це важлива складова фізіотерапевтичного підходу. Він допомагає відновлювати функції тіла та покращувати загальний стан здоров'я.

• Більше

Такий вид масажу може бути корисним в багатьох випадках і мати різні показання:
    ● М'язова напруга. При її появі варто скористатися масажем, оскільки він допомагає розслабити напружені м'язи рук та ніг, поліпшити їхню гнучкість та зменшити біль. Травми та переломи. Після травм або переломів руки чи ноги, масаж може допомогти відновити кровообіг, сприяти загоєнню тканин та зменшити відчуття болю.● Захворювання суглобів. Завдяки процедурі можна поліпшити рухомість суглобів, зменшити запалення та подразнення в суглобах, що характерне для захворювань, таких як артрит чи артроз.● Застійна недостатність. Процедура допомагає покращити венозний та лімфатичний кровообіг, що може бути корисним для людей з проблемами застійної недостатності ніг, наприклад, варикозом.● Посттравматична реабілітація. Після операцій або інших травматичних впливів на організм, масаж може допомогти відновити функціональність кінцівок шляхом стимуляції регенерації тканин.
    Як проходить сеанс масажу?
    Тривалість та спосіб проведення може відрізнятися в залежності від конкретних цілей процедури, потреб пацієнта та результату, який потрібно досягти. Зазвичай сеанс триває приблизно 30-60 хвилин. Він розпочинається консультацією з фахівцем, де обговорюються медична історія, симптоми, цілі масажу та можливі обмеження.

Під час такого сеансу пацієнт зазвичай лежить на спині або животі, в залежності від того, яка частина тіла масажується. Фахівець використовує різні гладкі рухи, стружки, розтирання, згинання, розгинання, обхватування та ін. Ці рухи можуть бути м'якими та релаксуючими або енергійними та стимулюючими, залежно від цілей масажу. Зазвичай під час сеансу використовують спеціальні масажні олії або лосьйони, що полегшує ковзання по шкірі та додає приємний аромат.

Переваги лікувального масажу рук та ніг:
    ● Зменшення болю, спричиненого напруженістю м'язів, травмами чи захворюваннями суглобів.● Покращення кровообігу, що допомагає доставляти більше кисню та поживних речовин до тканин.● Релаксація, адже процедура сприяє розслабленню та зняттю стресу і має позитивний вплив на загальний стан організму.● Покращення рухливості після травм, операцій чи захворювань суглобів.● Зниження набряків, оскільки покращується лімфатичний дренаж і можуть зменшитися набряки та відчуття важкості.
    Ціни на масаж ніг і рук в Житомирі
    При появі вищезгаданих показань варто звернутися до професійного лікаря, який допоможе зняти больові відчуття. Він зможе врахувати конкретний медичний випадок та визначити потреби вашого організму, щоб розробити індивідуальний план лікування. Важливо вчасно звернутися до фізіотерапевта чи масажиста, чия кваліфікація допоможе швидко та ефективно вирішити проблему.

Дізнатися, скільки коштує масаж кінцівок, можна на вкладці “Ціни”, що розташована вгорі сайту. В середньому ціна на масаж рук та ніг в Житомирі у клініці ALFA складає від 300 грн. Щоб записатися на прийом, можна скористатися формою на сайті або подзвонити в клініку, телефон: (063) 460 06 06. Ми щодня допомагаємо житомирянам покращувати їхнє здоров’я та знімати больові відчуття. А приємні відгуки ще більше мотивують нас робити наших містян здоровими та задоволеними.